RETURNARE PRODUSE

Pentru ca returnarea produsului comandat să decurgă fără probleme, clienții sunt rugați să aibă în vedere următoarele aspecte:
– este necesară completarea formularului de retur (document separat).
– este necesar ca produsul/produsele de returnat să îndeplinească o serie de condiții de retur, prezentate mai jos.
– pentru returnarea mai multor produse de același fel, se poate completa un singur formular de retur.
– pentru returnarea mai multor produse diferite, este necesar cate un formular de retur, pentru fiecare produs.

Procedura de retur:
1. Compania garantează respectarea tuturor prevederilor OG 34/2014 în ceea ce privește dreptul clienților de retragere din contractul încheiat la distanță și returul produselor cumpărate online.
2. În cazul în care Clientul solicită retragerea din Contract pentru achiziții online în cadrul termenului legal de retragere din contract, acesta trebuie să-și exprime intenția de retragere din contract în termen de 14 zile, termen care curge din ziua următoare zilei în care au primit coletul. Produsele pot fi returnate prin curier sau personal în magazinul PAZZO din Focsani.
3. În cazul în care Clientul solicită retragerea din Contract pentru achiziții online în cadrul termenului legal de retragere din contract, iar bunurile sunt returnate și se constată că acestea îndeplinesc condițiile de retur, Compania va returna contravaloarea acestora, în 14 zile de la returul bunurilor, prin aceeași modalitate în care i-a primit.
4. Compania va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute.
5. Clientul/Cumpărătorul care solicită retragerea din Contract va suporta costul cu returul bunurilor, acesta nefiind suportat de către Companie.

Condiții de retur
1. Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care se aflau în momentul livrării, nepurtate, fără pete, urme de folosire sau orice deteriorări. Nu se acceptă la retur produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate: urme de uzură sau folosire, zgârieturi etc.; de asemenea, nu sunt acceptate produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile.
2. Returul se face împreună cu toate accesoriile în original, certificatul de garanție în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea. Ca returul să fie procesat mai rapid, ideal este ca produsul să fie returnat însotit de etichetele cu care l-ați primit.
3. Returul produselor nu va fi acceptat, dacă acesta nu prezintă sigiliul intact, așa cum este descris la art. 

4. În cazul produselor, husa în care sunt livrate acestea este considerată a fi accesoriul produsului principal, iar returul produsului se face cu tot cu husa.
.3. În cazul pantofilor, aceștia vor avea aplicat sigiliul pe taplă, astfel că dacă sigiliul nu va fi intact, respectivul produs nu este eligibil pentru retur.
6. Cutia pantofilor, sacii de depozitare sunt toate accesorii ale pantofilor, fiind destinate modelului de pantofi împreună cu care au fost livrate, motiv pentru care nu se acceptă returul fără aceste produse.
7. Diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, va fi imputată consumatorului în vederea readucerii produsului în starea anterioară sau într-o stare care să permită recomercializarea acestuia, cu o pondere între 0% și 50% din valoarea de achiziție a acestuia.
8. Exemple de astfel de diminuări de valoare sunt: textilele impregnate cu mirosuri, pătate sau descusute, produsele din piele ce prezintă urme de folosire, de genul curelelor cu urme de purtare, cutare, pantofi ce au tălpile de piele zgâriate sau au fețele cutate.
IMPORTANT: Întrucât suntem siguri că și dumneavoastră vă doriți să primiți produse noi atunci când achizitionați online, vă rugăm să le returnați în starea în care le-ati primit. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul poate să încalțe o pereche de pantofi pentru a vedea dacă îl strâng sau îi sunt largi, însă nu poate ieși cu ei la plimbare întrucât vor prezenta urme de uzură.
9. Conform legislației în vigoare, clientul nu este obligat să restituie produsul cumpărat în ambalajul în care a fost depozitat în vederea transportului. Astfel, hainele care sunt în husa lor originală, vor fi ambalate în cutii, pentru a fi expediate către client. În același mod, cutia de pantofi va fi ambalată în altă cutie, în vederea transportului. Clientul este exonerat de la obligația restituirii ambalajelor de transport, întrucat husele sau cutiile originale reprezintă accesorii ce trebuie să fie restituite în situația returului, în conformitate cu art. III.4.3.2.–III.4.3.7.

Back to Top
Coș de cumpărături
Închide

Niciun produs în coș.